Creating Props for Games

PRIJAVI SE NA KURS

Kreiranje rekvizita za igrice nikad nije bilo intuitivnije i jednostavnije nego sad!

Na kursu Creating Props for Games upoznaćete se sa procesom kreiranja rekvizita za real-time igre, od inicijalnog koncepta do finalnog modela. Kroz razbijanje procesa na manje delove naučićete kako da se fokusirate na najvažnije delove kreativnog procesa, a da pri tome budete spremni za poboljšanje sve do finalnog dela!

Koristeći napredne tehnike modelovanja koje pruža Zbrush, otkrićete kako da na brz i nedestruktivan način dođete do željenih rezultata.

Budući da optimizacija igra ključnu ulogu u kreiranju video igara, na prostim primerima će biti objašnjeno na koji način se informacije modela visoke rezolucije prenose na optimizovan model. Sve tehnike će takođe biti demonstrirane na složenijim primerima, kroz korišćenje alata kao što su Maya, 3DS Max, Zbursh, Marmoset Toolbag i Substance Painter.

Nakon zavrženog kursa, svi polaznici će u potpunosti razumeti proces kreiranja modela za video igre.

Uvod u kurs
• Uvod i predstavljanje kursa
• Demonstracija i prikaz primera iz industrije

Upoznavanje sa alatima tokom kursa
• Upoznavanje sa programima, toolovima i skriptama
• Setupovanje istih (instalacija pluginova, skritpti)

Prikupljanje referenci
• Metode za prikupljanje referenci i vaznost istih

Blocking phase
• Uvod u block fazu, prica o scalu, proporcijima, setupovanje scene (rad sa blueprintima)
• Razmisljanje o siluetama, funkcijama i planiranje

High Poly modeling
• Uvod u hardsurface modeling

High Poly modeling
• Koriscenje dynamesha za dobijanje high poly modela na brz i ne destruktivan nacin
• Ostale tehnike modelovanja, subD, edge beveling

Low Poly modeling
• Optimizacija i priprema in game modela

UV & Baking
• Unwrap za game

Texturing
• Prikupljanje alphi i decala za texturisanje
• Detaljisanje modela
• Material breakup

Texturing and Rendering
• Kreiranje materijala od nule
• Dodavanje detalja, organsa ostecenja
• Renderovanje i prezentacija

Po završetku kursa polaznici će dobiti međunarodno priznati Autodesk Certificate of Completion, kao i Crater VFX Training Center sertifikat o uspešno završenom kursu.

Branislav Pavlović
Level Artist @ Ubisoft Belgrade

Prateći svoju strast prema video igricama i razvijanju asset-a za igrice, Branislav je svoju karijeru započeo kao 3D artista u Eipix Entertainment, a ubrzo nakon toga je postao Level Artista u beogradskom Ubisoftu. Kao Level i Weapon artista je radio na najnovijoj igrici Ghost Recon Breakpoint. Zaljubljenik u sve aspekte video igara, Branislav uživa u deljenju svojih interesovanja i kao predavač na kursevima 3D EssentialsEnvironment Art i Creating Props for Games u Crater Training Centru.

INFORMACIJE O KURSU

Cena
620 EUR
U cenu je uračunat PDV. Čas traje 45 minuta

Dužina trajanja
70 časova 

Potrebno predznanje
poznavanje rada na računaru
Photoshop*
3D Essentials*
* ili ekvivalent u znanju.

Cena kursa na engleskom
Pogledaj cenu →

PRIJAVI SE NA KURS

Radovi studenata