TVOJA KARIJERA

Kombinuj kurseve i odaberi svoj karijerni put

Naši specijalizovani kursevi za VFX i game art formirani su tako da u svakom aspektu prate aktuelne trendove u kreativnim industrijama. Kombinacijom određenih kurseva, kreirali smo programe koji odgovaraju na zahteve trenutnog tržišta rada i pripremaju polaznike za atraktivne pozicije u sferi digitalnih umetnosti. Pohađanjem naših istaknutih programa dobija se uverenje o stečenoj kompetenciji koje izdaje Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije.

Odaberi obrazovni program koji ti najviše odgovara i kreni putanjom usavršavanja koja će te najbrže dovesti do posla tvojih snova. Nudimo ti opciju učenja u učionici ili online.

PRIJAVI SE NA ŽELJENI PROGRAM

3D Character and Organic Modeling

Akreditovan program - Obuka za 3D modelovanje digitalne grafike

Pohađanjem ovog programa polaznik može da dobije Uverenje o delimično ostvarenom standardu stručnih kompetencija u okviru standarda kvalifikacije “Tehničar za digitalnu grafiku i internet oblikovanje“. Ovo uverenje predstavlja dodatak diplomi, srednje škole ili fakulteta. Ukoliko želite ovaj sertifikat više infomacija na AKREDITOVANIM PROGRAMIMA.

Organsko modelovanje je grana digitalne umetnosti koja vam dozvoljava da kreirate i oblikujete ma koji trodimenzionalni lik koji zamislite. Kao zasebna sfera 3D modelovanja, organsko modelovanje se odnosi na kreiranje živih bića.

Nakon uspešno završenog programa, polaznik će umeti da:

  • digitalno izvaja karaktere sa asetima i izvrši pripremu za dalju produkciju,
  • primenjuje tehnike za dodavanje topologije na modelima za naredne faze kao što su rigging i animacija,
  • maskira površine i primenjuje maske za dobijanje oblika, boji, seče UV mape za dodavanje tekstura,
  • bejkuje osnovne mape, dodaje teksture na model,
  • renderuje karakter.

Umetnik organskog modelovanja je traženo zanimanja u industriji video igara, filmu, advertajzingu, industrijskom i grafičkom dizajnu, pa čak i (pejzažnoj) arhitekturi.

Technical Art in Unreal Engine

Akreditovan program - Obuka za optimizaciju kompjuterske grafike za video igre

Pohađanjem ovog programa polaznik može da dobije Uverenje o delimično ostvarenom standardu stručnih kompetencija u okviru standarda kvalifikacije “Tehničar za digitalnu grafiku i internet oblikovanje“. Ovo uverenje predstavlja dodatak diplomi, srednje škole ili fakulteta. Ukoliko želite ovaj sertifikat više infomacija na AKREDITOVANIM PROGRAMIMA.

Digitalni umetnici specijalizovani za rad u softveru Unreal Engine umeju da balansiraju estetske i tehničke zahteve raznovrsnih projekata i da sa lakoćom kreiraju i optimizuju objekte u ovom endžinu.

Primarno kreiran za potrebe industrije video igara, UE se danas koristi u virtuelnoj i filmskoj produkciji, u advertajzingu, automoto industriji, arhitekturi i drugim oblastima. Zanimljivo je da UE koristi čak i NASA za trening svojih ISS astrounauta.

Nakon uspešno završenog programa, polaznik će umeti da:

  • pripremi i uveze modele u Unreal Engine,
  • prilagodi osvetljenje i uradi kolor korekciju scene,
  • izradi jednostavne interaktivne objekte u UE,
  • postavi AI parametre za kretanje likova,
  • spaja interaktivne celine, optimizuje i spakuje projekat za distribuciju.

Kada završite ovaj program, bićete spremni da započnete karijeru kao UE Technical Artist, Environment Artist, Virtual Graphics Artist i dr.

Digital Effects in Film and Games

VFX artisti kreiraju hiper-realistične vizuelne efekte i simulacije koje donose posebnu vrednost finalnom proizvodu i oduševljavaju posmatrače.  

Jedan od najpopularnijih alata za kreiranje vizuelnih efekata je Houdini koji se originalno koristio isključivo u VFX industriji, a potom je našao svoju ulogu u produkciji AAA video igara. Houdini se najpre koristi za kreiranje efekata prirode koji poštuju zakone fizike kako bi fenomene iz realnog sveta verodostojno replicirao u virtuelni.

Nakon uspešno završenog programa, polaznik će umeti da:

  • modeluje arhitektonske i organske elemente,
  • primeni jednostavnu matematiku za kreiranje brzih i lako promenljivih efekata,
  • radi sa partiklima,
  • kreira simulacije dima, eksplozije, rušenja, destrukcija i drugih katastrofalnih pojava,
  • renderuje vodu, dodaje veće površine vode u sceni,
  • transferuje geometriju iz Houdinija u Unreal Engine pomoću SideFX Labsa.

Digital Compositing in Video and Film

Obrazovni program Digital Compositing in Video and Film

KURSEVI OBUHVAĆENI PROGRAMOM:
Photoshop
Digital Compositing

U svetu filma, digitalni kompoziting se odnosi na kreiranje složenih kombinacija slika i sekvenci. To podrazumeva uklapanje snimaka nastalih ispred zelenog ekrana sa snimcima žive akcije, uklapanje specijalnih i vizuelnih efekata sa digitalno oslikanim pozadinama i ostale relevantne veštine potrebne da se od niza različitih (video) materijala dobije smislena celina.

Nakon uspešno završenog programa, polaznik će umeti da:

  • razume odnos svetla, kamere i ugla snimanja,
  • spaja dva inputa – snimljeni materijal i digitalno kreirani materijal, primenjuje filtere i koristi tehnike interpolacije i transformacije,
  • “čisti’’ snimke met pejntingom, dodaje dim, prašinu i teksturu kako bi sekvence i kadrovi bili što fotorealističniji,
  • rotoskopira deo slike za crtanje maski, bojenja ili prebacivanja jednog dela slike na drugi,
  • integriše CG sa realnim elementima tako da krajnji rezultat bude dobro napravljen fotorealistični kadar

2D Environment Art in Film and Games

Met pejnting se u kreativnoj industriji danas odnosi na proces kreiranja digitalnog pejzaža, seta ili udaljene lokacije. Filmskim stvaraocima to dopušta da stvore iluziju okruženja koje na realnim lokacijama snimanja zapravo ne postoji.

Budući da se na ovom programu, spajaju osnove met pejntinga sa elementima koncept arta i dizajna okruženja, polaznici će steći niz praktičnih veština korisnih kako u svetu filma, tako i u industriji video igara.

Nakon uspešno završenog programa, polaznik će umeti da:

  • vlada osnovnim veštinama digitalnog slikanja i skiciranja,
  • koristi pen-tablet na profesionalnom nivou,
  • primenjuje tehnike fotobešinga za potrebe koncept arta ili bilo koje druge oblasti,
  • vlada osnovnim tehnikama met pejntinga za kreiranje digitalnih pozadina i ekstenzija seta,
  • razume osnovne principe perspektive i konstruisanja prostora,
  • razume i primenjuje osnovne likovne principe komponovanja i korišćenja boja,
  • razume osnovne fotografske atribute korisnim za kreiranje okruženja,
  • prilagodi svoje ideje shodno zahtevima i metodologiji rada u profesionalnoj produkciji.