Unreal Engine Essentials

PRIJAVI SE NA KURS

Savladaj Unreal Engine i kreiraj interaktivni sadržaj u realnom vremenu uz pomoć gejming tehnologije!

Pažljivo osmišljen i odobren od strane Epic Games, kurs Unreal Engine detaljno pokriva alate koje Unreal Engine 4 nudi za izradu linearnog i interaktivnog sadržaja, bez obzira da li se sadržaj kreira za potrebe filma, video igara ili drugih interaktivnih aplikacija. Program kursa je praktično usmeren tako da svi polaznici steknu iskustvo rada u UE alatkama kroz izradu konkretnog interaktivnog projekta tokom trajanja kursa, od početnog koncepta do konačnog produkta.

Tokom nastave polaznici će savladati pripremu i ubacivanje 2D i 3D aseta, rad sa Unreal Engine 4 editorima kao što su editori materijala, partikula, lišća i terena, rad sa svetlima i izrada levela, zatim uvoz, pripremu i rad sa animacijama za skeletal mesh aktere, korišćenje Sequencer editora za izradu cinematic elemenata ili render filmova, izradu interaktivnih karaktera i NPC (non-playable characters), kao i izradu interaktivnih objekata kroz blueprint sistem. Kroz vizuelno programiranje bazirano na nodovima stiče se uvid u načine za izradu raznih interaktivnih elemenata bez pisanja koda, a zatim i načine korišćenja UI sistema. Sa završetkom kursa će svi polaznici imati završen interaktivni projekat spreman za distribuciju.

Kurs je namenjen svima koji već poseduju osnovna znanja iz oblasti 3D i žele da pređu na način rada u realnom vremenu koje postaje aktuelan u svim granama industrije 3D grafike.

Uvod u Unreal Engine 4
• Kratak uvod u teoriju dizajna video igara.
• Pregled UI Unreal Engine 4 i rada sa osnovnim alatima.

Level dizajn
• Import modela i tekstura u Unreal Engine 4 i rad sa materijalima.
• Detaljan pregled Terrain i Foliage alatki.

Osvetljenje u Unreal Engine 4
• Alatke za osvetljavanje.
• Light bake i razlika između dynamic i static osvetljenja.
• Refleksije i post process mogućnosti.

Rad sa animacijama
• Priprema I uvoz skeletal mesh aseta i njihovih animacija.
• Rad sa sekvencer editorom za izradu linearnih naratnivnih struktura.

Partikli I vizuelni efekti
• Pregled Cascade i Niagara sistema.
• Specialni efekti kroz materijale.

Blueprint sistem
• Pregled Blueprint editora
• Blueprint komunikacija
• Animation blueprint za izradu karaktera koje kontroliše plejer.

Osnove veštačke inteligencije
• Pregled behaviour trees alatki.
• Komunikacija AI sa svojom okolinom i plejerom.

Pakovanje projekta
• Spajanje svih elemenata u interaktivnu celinu.
• Teorija i saveti za optimizaciju.
• Pakovanje za distribuciju projekta.

Po završetku kursa polaznici će dobiti Crater VFX Training Center sertifikat o uspešno završenom kursu.

Darko Subotin
Stručni saradnik @ Akademija umetnosti Novi Sad

Još od perioda osnovne škole je zaljubljenik u 3D grafiku. Prvo radno iskustvo je imao kao 3D generalista za vizuelizaciju dizajna enterijera i arhitektonskih rešenja, potom nakon završenih studija radio u Eipix Entertainment kao 3D generalista i 2D artist. Na svom putu istraživanja kompjuterske grafike je shvatio da mu pruža veliko zadovoljstvo da deli svoje znanje sa drugima i nakon završenih master studija zaposlio se kao stručni saradnik na Akademiji Umetnosti u Novom Sadu, katedra za Audiovizuelne medije, modul Animacija i vizuelni efekti.. Radio još na raznim kratkoročnim projektima od video igara do VR/ AR projekata pa i izrade animacija za projekcije na zgrade i u pozorištu. Posebnu strast gaji prema tehnologijama real time renderovanja i korišćenju alatki za video igre u svrhe izrade linearnih animiranih fimova.
Predavač je na kursu Unreal Engine Essentials u Crater Training Centru.

INFORMACIJE O KURSU

Cena
530 EUR
U cenu je uračunat PDV. Čas traje 45 minuta

Dužina trajanja
60 časova 

Potrebno predznanje
poznavanje rada na računaru
Photoshop*
3D Essentials*
* ili ekvivalent u znanju.

Cena kursa na engleskom
Pogledaj cenu →

PRIJAVI SE NA KURS

Radovi studenata