Organic Modeling I- ZBrush

PRIJAVI SE NA KURS

Početna stanica za polaznike koji žele da se oprobaju u organskom modelovanju i nauče da koriste softver ZBrush.

Namenjen artistima koji su zainteresovani za digitalno vajanje, na ovom kursu će savladati alate, tehnike i metode potrebne za stvaranje upečatljivih i jedinstvenih kompjuterski generisanih karaktera i asset-a, kako za igre tako i za film. ZBrush predstavlja industrijski standard kada je u pitanju digitalno modelovanje i vajanje, a na kursu će polaznici steći potpuni uvid u ovaj softver i njegove mogućnosti. Nakon završetka kursa, polaznici će razviti osnovne veštine za organsko modelovanje i polypainting, kao i dobiti dobru podlogu za dalje usavršavanje i razvijanje individualnog stila modelovanja.

Osnovni kurs ZBrush Organic Modeling
• Generalno upoznavanje sa programom ZBrush.
• Istorija programa i njegovo nastajanje.
• Primenljivost programa u različitim industrijama.
• Mesto programa u filmskoj i gaming industriji.
• Reprezentativni primeri primene iz pomenutih industrija.
• Upoznavanje sa grafičkim okruženjem i prilagođavanjem istog.
• Upoznavanje sa alatima i glavnim karakteristikama programa.
• Detaljnije upoznavanje sa alatima koji se najčešće koriste.
• Upoznavanje sa alatima koji olakšavaju repetativne radnje.

Primena naučenih alata na prostim oblicima
• Primena alata Standard Brush.
• Primena alata Clay Buildup Brush.
• Primena alata Move Tool Brush.
• Primena alata Damian Standard Brush.
• Primena alata Clay Brush.

Maskiranje površina
• Upoznavanja sa alatom za maskiranja površina na osnovnom mesh-u.
• Primena i tipične situacije kada se koristi.
• Grafičko okruženje alata i načina rada.
• Primena maski za dobijanje oblika, bojenje ili teksturiranje na prostom obliku.

Alatka Dynamesh
• Upoznavanje sa jednim od najvažnijih funkcija programa po kome je postao poznat.
• Upoznavanje sa grafičkim okruženjem alata i primena na prostim oblicima.
• Vežba za primenu alata Dynamesh sa naučenim Brush alatima.

Alatka ZRemesher
• Upoznavanje alatom za automatsku promenu topologije.
• Upoznavanje sa grafičkim okruženjem alata i kada se primenjuje u skladu sa “ ZRemesher.

Guides Brush
• Koordinisana primena alata Dynamesh i ZRemesher.

Plugin Decimation Master
• Upoznavanje sa procesom decimiranja velikog broja poligona triangulacijom bez gubljenja detalja.
• Situacije u kojima se koristi i koje su dodatne funkcije.
• Upotrebna vrednost alata za decimiranje.

Po završetku kursa dobićete Crater VFX Training Center sertifikat o uspešno završenom kursu.

Miloš Vuković

Miloš je master primenjenog vajarstva Fakulteta primenjenih umetnosti Beogradskog univerziteta, koji je svoju profesiju i veštinu preneo iz realnog u digitalni svet. Kao akademski vajar, izlagao je na izložbama u Parizu i Beogradu kao i širom Srbije, a kao 3D artist radio je na izradi 3D figura i minijatura na 3D štampačima u Voxellabu, u razvijanju kompjuterske igre „Scorn“ na poziciji 3D modelara da bi se svoje mesto nakon toga našao u Beogradskom Ubisoftu kao modelar oružja i okruženja između ostalih i u igri „Ghost Recon Breakpoint“. Ljubav prema igricama i vajarstvu spojio je u ZBrushu koji mu omogućava da u pravom smislu vaja digitalno.

INFORMACIJE O KURSU

Cena
630 EUR
U cenu je uračunat PDV. Čas traje 45 minuta

Dužina trajanja
80 časova 

Potrebno predznanje
poznavanje rada na računaru
Photoshop*
3D/VFX Essentials*
* ili ekvivalent u znanju.

praksa je raspoloživa

Početak kursa
02. septembar 2021.

Paketi kurseva
Professional paket

Cena kursa na engleskom
Pogledaj cenu →

PRIJAVI SE NA KURS