Organic Modeling andTexturing II

PRIJAVI SE NA KURS

Odskočna daska za karijeru u AAA igricama.

Kao prirodan nastavak osnovnog kursa, kurs Organic modeling II namenjen je polaznicima koji su spremni da svoje veštine modelovanja podignu na viši nivo. Program je dizajniran tako da polaznicima pruži znanja o naprednim tehnikama i alatima, a sa ciljem da razviju svoj jedinstveni stil modelovanja i dizajniranja karaktera. Nakon kursa će polaznici savladati veštine neophodne za juniorske pozicije u gejming kompanijama, kao što je celokupni proces pripreme karaktera za produkciju koji obuhvata teksturisanje, retopologiju i UV mapiranje.

Upoznavanje sa konceptom topologije
• Upoznavanje sa topologijom HP (High Poly) i LP (Low Poly).
• Osnovni pojmovi: Vertex, Polygon, Edge, Triangle, Quad, Mesh.
• Retopologija i njen proces.
• Proces retopologije (gaming), pojmovi Loop i Patch.

Proces sečenja UV mape
• Sečenje LP modela za dobijanje UV mape.
• Slaganje UV mape u UV prostoru.
• Podešavanje veličine UV mape.
• Optimizacija prostora za UV delove.
• Optimizacija na osnovu karakteristika modela i važnost optimizacije.
• Vežbe retopologije (bez milosti).

Bejkovanje mapa
• Važnost i upoznavanje sa procesom bejkovanja mapa.
• Procesi kojima se dobija bejkovanje osnovnih UV mapa, Normal mapa, Ambient Occlusion mapa, Curvature mapa (tezi način, bez Substance Painter-a).
• Vežba: Bejkovanje osnovnih mapa upoznavanje sa Cage procesom i potencijalnim problemima.
• Vežba: Bejkovanje osnovnih mapa (do iznemoglosti).

Substance Painter
• Upoznavanje sa interfejsom i njegova demistifikacija.
• Važnost i upotrebna vrednost programa.
• Osnovno teksturiranje.
• Upoznavanje sa funkcijama za elementarno, radno upotrebljivo, teksturiranje.
• Upoznavanje sa PBR (Physically-Based Rendering) teksturama, raznim tipovima, efektima koje proizvode, kako se dobijaju Normal mape, Displacement mape, Specular mape,Curvature mape, World Space mape, AO (Ambient Occlusion) mape.
• Vežba polaznika na sopstvenim modelima (domaći zadaci).
• Poziranje LP karaktera polaznika, slaganje prethodno izbejkovanih tekstura.
• Završni radovi, slaganje tekstura i pregled u Marmoset Toolbag-u za dobijanje Beauty Shot-ova.
• Završni radovi, pozirani sa Full teksturama u Marmoset Viewer-u, Turntable, animacije sa Mixamom, Idle, Run itd.

Po završetku kursa dobićete Crater VFX Training Center sertifikat o uspešno završenom kursu.

Miloš Vuković

Miloš je master primenjenog vajarstva Fakulteta primenjenih umetnosti Beogradskog univerziteta, koji je svoju profesiju i veštinu preneo iz realnog u digitalni svet. Kao akademski vajar, izlagao je na izložbama u Parizu i Beogradu kao i širom Srbije, a kao 3D artist radio je na izradi 3D figura i minijatura na 3D štampačima u Voxellabu, u razvijanju kompjuterske igre „Scorn“ na poziciji 3D modelara da bi se svoje mesto nakon toga našao u Beogradskom Ubisoftu kao modelar oružja i okruženja između ostalih i u igri „Ghost Recon Breakpoint“. Ljubav prema igricama i vajarstvu spojio je u ZBrushu koji mu omogućava da u pravom smislu vaja digitalno.

INFORMACIJE O KURSU

Cena
650 EUR
U cenu je uračunat PDV. Čas traje 45 minuta

Dužina trajanja
80 časova 

Potrebno predznanje
poznavanje rada na računaru
Photoshop*
3D Essentials*
Oragnic Modeling I*
* ili ekvivalent u znanju.

Početak kursa
04. decembar 2021.

Cena kursa na engleskom
Pogledaj cenu →

PRIJAVI SE NA KURS

Radovi studenata