Character AnimationAutodesk Maya

PRIJAVI SE NA KURS

Doživite pokret na drugačiji način – kroz neraskidivi spoj tradicionalne animacije i digitalnih tehničkih veština!

Na ovom kursu naučićete da prenesete pokret, emociju i fizičku težinu na modele i da predstavite dešavanja iz priče, koristeći alat koji nudi programski paket Maya. Počev od crtanja poza i postavljanja blokinga, pa do kreiranja fluidnih pokreta u prostoru i vremenu, vodićemo vas korak po korak kroz čudesan svet animacije. Pažnju ćemo usmeriti na razvoj vašeg kreativnog izražavanja uz pomoć eksperimentalnih i inovativnih animacijskih tehnika, kako biste naučili da oživite predmete i karaktere na ubedljiv i verodostojan način.

Kao dodatak kursu osmislili smo jednonedeljnu radionicu 2D animacije, na kojoj ćete, kroz praktični rad, učiti o istoriji, teoriji i filozofiji animacije – od njenog nastanka pa sve do danas. Radionicu vodi naš čuveni animator, strip crtač i ilustrator, Aleksa Gajić.

 

Trenutno tražimo novog predavača koji će uspeti da prenese sve naše ideje o kursu novim generacijama polaznika.

I

• Upoznavanje, uvod, definisanje pojma animacija, graph editor, krive, autokey, playblast, praktični primeri radi boljeg razumevanja
• Vežba
• Postupak u definisanju pokreta, pojmovi: extreme, key, breakdown, inbetweens…
• Uvod u principe animacije
• Vežba
• Definisanje vremena, timing and spacing, organski pokret, lukovi…
• Vežba

 II

• Postupci izvođenja, planiranje, analiza, reference, storyboard, anticipacija, squash and stretch
• Vežba
• Pokret, kretanje, karakteristike kretanja, follow through and overlapping action
• Vežba
• Slow in and slow out, exaggeration
• Vežba

III

• Pregled vežbi, staging, linija akcije, crtanje poza
• Vežbe
• Upoznavanje sa rigom, appeal
• Vežba
• Straight ahead action and pose to pose, planiranje walkcycle animacije
• Vežbe

IV

• Hod, postavka poza radi što boljeg određivanja željenje radnje, težina i balans
• Vežba
• Vezivanje poza u vremensku celinu, praktični primer radi boljeg objašnjenja
• Vežba
• Spoljašnja i unutrašnja sila koja utiče na akciju, secondary action
• Vežba

V

• Praktični primer vežbe
• Vežba
• Praktični primer vežbe
• Vežba
• Rezime i pregled vežbi
• Vežbe

 VI Master Class Alekse Gajića 

• Aleksa je naš poznati strip autor, iliustrator, animator, reditelj i autor višestruko nagrađivanog animiranog filma “Technotise – Edit i ja”. Na radionici 2D animacije, kroz praktični rad na projektu, upoznaćete se sa istorijom, teorijom i filozofijom tradicionalne animacije.

VII

• Uvod u glumu, pokreti tela u kontekstu glume, nemi filmovi kao primer, planiranje vežbe: zajedno sa predavačem rad na ideji i planiranju vežbe, cilj vežbe je animacija emocije putem pokreta i govora tela, karakter je u jednom emotivnom stanju, a usled spoljašnjeg faktora prelazi u potpuno suprotno stanje (pr. Miran- nervozan, srećan – tužan, spokojan – zapanjen, tužan – uplašen…)
• Vežba
• Ritam, tekstura u tajmingu, moving holds
• Vežba
• Personality i appeal
• Vežba

VIII

• Ruke, kontrast, preterivanje, pregled vežbi
• Vežba
• Anticipacija, pantomima, “zaobilaženje” klišea, pregled vežbi
• Vežba
• Rezime i pregled vežbi
• Vežbe

IX

• Kompozicija, layout, film
• Vežba
• Razbijanje scene ili akcije u odvojene ideje, sekcije… napredni tajming, planiranje završne animacije
• Vežba
• Dijaloške scene, usmeravanje pažnje, animiranje više karaktera
• Vežba

X

• Unutrašnji i spoljašnji pokretači, motivacija, pregled vežbe
• Vežba
• Kompleksniji overlap i anticipacija
• Vežba
• Stilovi animacije, realizam, cartoony, pregled vežbi
• Vežba

XI

• Sekundarna animacija, govor tela
• Vežba
• Animiranje dijaloga
• Vežba
• Animacija lica, očiju, ekspresije
• Vežba

XII

• Finaliziranje animacije lica, pregled vežbe
• Vežba
• Podtekst, detalji
• Vežba
• Rad na doterivanju animacije, dodavanje detalja, kontrola pokreta
• Vežba

XIII

• Rad na dovršavanju vežbi, pregled vežbi, konsultacije…
• Rad na dovršavanju vežbi, pregled vežbi, konsultacije…
• Rad na dovršavanju vežbi, pregled vežbi, konsultacije…

Po završetku kursa dobićete međunarodno priznati Autodesk Certificate of Completion, kao i Crater Training Center sertifikat o uspešno završenom kursu.

INFORMACIJE O KURSU

Cena
1300 EUR
1950 EUR za polaznike iz zemalja 2. kategorije.
U cenu je uračunat PDV. 
Pogledajte opcije plaćanja.

Početak kursa
Kurs uskoro zakazujemo
Pogledaj kalendar kurseva

Trajanje kursa
180 časova

Potrebno predznanje
poznavanje rada na računaru
Photoshop*
3D/VFX Essentials*
* ili ekvivalent u znanju.

praksa je raspoloživa

Način pohađanja
U učionici / Online

PRIJAVI SE NA KURS