Svaka dobra avantura počinje željom za pomeranjem granica.Tako je počela i naša.
NAŠA PRIČA
Crater Training Center je nastao 2012. godine iz potrebe kompanije Crater Studio za edukacijom novih talenata u industriji vizuelnih efekata koja se tada razvijala velikom brzinom. Vremenom je škola postala mesto okupljanja na kom se susreću budući i postojeći profesionalci u želji za učenjem, razmenjivanjem iskustava i napredovanjem.
Danas u ponudi imamo veliki broj specijalizovanih kurseva koji polaznicima pružaju idealnu dopunu znanja, bez obzira na to da li ste ga stekli samostalno, na poslu ili fakultetu. Predavači u našem centru su profesionalci iz industrije koji su svoje veštine dugo usavršavali. Deleći svoje iskustvo, štede tvoje vreme i pomažu ti da ne lutaš, da postigneš svoje ciljeve i napreduješ u poslu. Pomoću praktičnog i primenljivog znanja izgradićeš veze sa industrijom i njenim najznačajnijim igračima.
Početkom 2020. godine dobijamo Epic MegaGrant kompanije Epic Games i počinjemo niz stručnih obuka u softveru Unreal Engine. Krajem naredne godine, dobijamo status Javno priznate organizacije za obrazovanje odraslih što zači da po završetku određenih programa iz našeg kataloga, polaznici dobijaju republički priznat dodatak diplomi o stečenim radnim kompetencijama.
Mi radimo posao koji volimo. I pomažemo vam da budete najbolji u vašem.
Stekni potrebne veštine za kratko vreme
Naši kursevi su fokusirani na praktični rad i kreirani su prema industrijskom standardu, što će ti pomoći da naučiš sve što ti je potrebno bez gubljenja vremena.
Uči od najboljih ono što je aktuelno
Svi predavači u našem centru su istaknuti profesionalci sa višegodišnjim iskustvom rada u industriji, a u učionicu svakodnevno donose sveža znanja i iskustva, direktno sa projekata na kojima rade.
Izaberi svoju putanju usavršavanja
Baziran na modularnom pristupu i mentorskoj podršci, naš program ti dopušta da oblikuješ sopstvenu razvojnu putanju i mapiraš unapred korake koji će te dovesti do tvog cilja.
Pripremi se za dobro plaćen posao
Kroz naš program prakse za najbolje polaznike, ali i mrežu partnera koji se oslanjaju na nas za preporuku talenata, olakšaćemo ti dolazak do prvog zaposlenja.
Dočekaj opušteno svoj prvi radni dan
Pomoću saveta naših predavača razvićeš potrebne interpersonalne veštine i lakše ćeš premostiti jaz između učionice i realnog produkcijskog okruženja na poslu, bez straha od nepoznatog.
Budi deo zajednice koja raste
Spajamo sve što znamo kroz organizaciju najznačajnijih profesionalnih događaja kao što je CGA Belgrade. Na ovaj način podržavamo tvoju kreativnu vatru i stvaramo nove prilike za razvoj.
Naš tim predavača
Za uspeh je bitno šta znaš – ali bitno je i od koga učiš!
Saša Živković
Sertifikovani predavač
Saša je naš stručnjak za IT obrazovanje, sertifikovan od strane Adobe i Autodesk-a, koji je do sada radio sa više hiljada polaznika svih uzrasta. Više puta je bio proglašavan za najboljeg Autodeskovog predavača u Srbiji, a takođe je sertifikovan od strane Instituta za razvoj edukacije i treninga za IT edukaciju za profesore u srednjim školama.
Photoshop
Akreditovani programi
Bogdan Amidžić
VFX Supervisor and FX TD
Spojivši umetnost i programiranje, Bogdan radi kao VFX supervizor u Crater Studiju sa više od 12 godina iskustva u industriji vizuelnih efekata na filmu, reklamama i muzičkim spotovima. Za njega su izazovi prilika za pomeranje granica, a svoj posao vidi kao mesto gde je spojio ljubav prema programiranju (MEL, Python, VEX) sa jedne i ilustraciji i concept art-u sa druge strane. Radio je dugo godina kao kompoziting artist, a prethodnih nekoliko godina se specijalizovao za 3D vizuelne efekte u softverima Maya i Houdini.
VFX in Houdini
Dejan Vukadinović
Predavač na VŠSS Beogradska politehnika
Dejan je stručnjak za Concept art, digitalnu ilustraciju i Matte Painting, a radi kao predavač na predmetu Karakter i Koncept dizajn na VŠSS Beogradska politehnika. Kao deo tima na raznim nagrađivanim projektima, oprobao se u filmskoj, advertajzing i gaming industriji. Svoje formalno obrazovanje je stekao na Fakultetu primenjenih umetnosti na odseku za industrijski dizajn, a kao predavač u Crater Training Centru radi od 2012 godine.
Matte Painting adn Environment Design
Dušan Ković
Texture Painter/Lookdev Artist
Dušan Ković je majstor za fotorealističnu 3D umetnost. Proglašen je za jednog od 100 najuticajnijih i najtalentovanijih umetnika u svetu od strane 3D Artist Magazine. Svoju karijeru je započeo u gaming industriji, a ljubav prema fotorealističnoj kompjuterskoj grafici ga je ubrzo odvela u industriju vizuelnih efekata gde se fokusirao na teksturisanje, senčenje, osvetljenje i renderovanje. Trenutno radi za Autodesk kao Texture Painter/Lookdev Artist i beta tester za Arnold i Mayu.
Digital Lighting, Shading and Rendering
Vladan Djiri Vasiljević
Compositing & Motion Graphics Artist
Vladan je multidisciplinarni digitalni umetnik iz Beograda sa bogatim iskustvom u filmskoj industriji, postprodukciji i video dizajnu. Sarađivao je sa Mixer i GameUp festivalima, Kulturnim centrom Baraka, Filmskom radionicom FRKA i kompanijama među kojima su Nordeus i Crater Studio. Interesuju ga filmovi, video igre, stripovi, ulična fotografija, a dizajnom pokretne grafike profesionalno se bavi već dugi niz godina. U slobodno vreme voli da se nađe iza miks pulta, pa se tako pokazao i kao talentovan DJ.
Motion Graphics 2D: Animation in After Effects
Motion Graphics 3D
Nikola Vučenović
Compositing supervisor
Kao filmski umetnik na prvom mestu, Nikola koristi svoju tehničku ekspertizu u vizuelnim efektima za vizuelno pripovedanje i stvaranje fascinantnih svetova. Uživajući u novim idejama i inovacijama, Nikola stalno istražuje različite metode za postizanje rezultata, a razvoj industrije prati u stopu. Uvek će biti prvi da isproba novu tehnologiju za unapređenje procesa i same filmske priče koja briše granice između nemogućeg i mogućeg.
Digital Compositing
Miličko Mijatović
Lead Rigger
Miličko je u svojoj karijeri u 3D animaciji dugoj više od 20 godina imao priliku da radi na projektima sa velikim imenima iz industrije kao što su Emir Kusturica, Nikita Mihalkov, Netflix. Počevši kao 2D animator, vrlo brzo je prešao na 3D i pronašao sebe u riggingu. Sarađivao je na projektima za brendove kao što su Mercedes, Coca-Cola, Heineken. Takođe iza sebe ima iskustvo rada u gaming industriji, na projektu Casino Gaming.Trenutno radi u Bunker Studiju kao rigger.
Rigging
Matija Koraksić
Senior Digital Compositing Artist
Matija je iskusni artista koji je zanat kompozitinga ispekao baš u Crateru pre mnogo godina. Imao je priliku da učestvuje na zavidnom broju projekata za neke od Craterovih najvećih klijenata. Kao nesuđeni profesor književnosti, smatra da je ova profesija sublimat većine njegovih afiniteta i da predstavlja odličnu meru dinamičnosti posla, uz minimalnu repeticiju i monotoniju u kojima nikako nije hteo da provede radni vek. Više o Matijinom iskustvu i karijernom putu pročitajte u ovom intervjuu.
Digital Compositing
Branislav Pavlović
Lead Environment Artist
Prateći svoju strast prema video igrama i razvijanju asset-a za potrebe igara, Branislav je ostavio pečat u AAA industriji radeći na ambicioznim projektima kakva je dobro poznata franšiza Tom Clancy Ghost Recon Breakpoint na pozivciji Weapon & Level Artist. Pored toga, neki od njegovih najuzbudljivijih projekata još uvek nisu ugledali svetlost dana, pa jedva čekamo da nas obavesti kada budu aktivni. Branislav trenutno radi kao Lead Environment Artist u studiju LAV Games gde konstantno razvija nove veštine vezane za izradu okruženja u video igrama.
3D Essentials
Akreditovani programi
Milan Krstić
3D Character Artist
Milan Krstić je 3D umetnik iz Beograda sa bogatim iskustvom u industriji filma i video igara. Diplomirao je na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu na katedri za slikarstvo, a tokom karijere se obreo na pozicijama 3D Character Artist, 3D Environment Artist i 3D Concept Artist. U njegovom portfoliju nalaze se razni zanimljivi projekti uključujući video igre Scorn i Call of Duty: Modern Warfare Remastered, zatim filmovi Extinction i Knives Out 2 (Netflix), kao i televizijske serije The Arc i Krypton (deo proširenog DC univerzuma). Milan trenutno radi na Beogradskoj politehnici gde predaje digitalno modelovanje i karakter dizajn.
Organic Modeling #1
Organic Modeling #2
Akreditovani programi
Stefan Lukić
Technical Artist
Stefan je u industriju zakoračio zbog velike ljubavi prema igricama i filmovima. Započeo je svoju karijeru kao Modeling i Texturing Artist u Bunker studiju, a nastavio je da razvija svoju karijeru u Ubisoftu kao Environment/Level Artist i kao Prop Artist. Trenutno radi kao Technical Artist u Playstudios-u i kao predavač na SAE Institutu u Beogradu. Među projektima je učestvovao su The Crew 2, Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction, Tom Clancy’s Ghost Recon Frontline i Assassin’s Creed VR.
3D Essentials
Akreditovani programi
Miloš Galović
FX Artist
Miloš je nastavnik biologije sa umetničkom dušom koji je postao VFX artista vrednim učenjem u periodu Korone. Prirodne nauke obučavaju osobu da posmatra svet kroz obrasce i prepozna iste obrasce u naizgled nepovezanim pojavama, što je veština koja može biti posebno korisna kada morate da ponovo kreirate te fenomene u virtuelnom okruženju. Kao krajnje lenja osoba, da bi bio efikasan, Miloš je morao da razvije algoritamsku sposobnost za sve, a kao rođeni predavač, više je nego voljan da vas nauči svojim putevima. Njegov moto je: „Uradi to proceduralno ili ne radi uopšte“.
VFX in Houdini
Luka Đorđević
Compositing Artist
Luka je aritsta koji je veoma brzo nakon završetka školovanja krenuo u VFX vode i opredelio se za nimalo zahvalnu poziciju Compositing artiste. Zahvaljujući radu na raznim projektima, njegovoj strpljivosti, dobrom oku za detalje, Luka ume da pruži znanje i feedback polaznicima naših kurseva, kao i praktikantima, i da im pomogne u njihovom razumevanju ovog složenog zanata.
Digital Compositing
Dimitrije Dimoski
Junior 3D Artist
Kao neko ko se dugo vremena bavi foto i video produkcijom, Dimitrije odlično razume kako kamere i svetlo interaguju zajedno. Očaran ‘behind the scenes’ scenama velikih VFX produkcija odlučio je da zadovolji svoju želju za znanjem i uđe u svet VFX-a. Nakon uspešno završenog 3D Essentials kursa u našim prostorijama ubrzo postaje asistent na istom i pomaže polaznicima da naprave svoje prve korake u ovoj industriji.
3D Essentials
Uroš Jovanović
3D Generalista
Započevši svoje putovanje u svet digitalne umetnosti još tokom studija Arhitektonskog fakulteta u Beogradu, Uroš nastoji ka neprestanoj evoluciji svoje kreativnosti u oblasti digitalne umetnosti. Danas, kao 3D generalista, sa višegodišnjim iskustvom u oblasti arhitektonske vizualizacije, konceptualne umetnosti i filmske industrije, fokusira se na kreiranje atmosfere, rešavanje tehničkih problema i izradu kao i implementaciju raznovrsnih 3D modela.
Urošev fokus je na stvaranju izuzetnih digitalnih okruženja, bilo da su interaktivne prirode ili konceptualna rešenja.
Unreal Engine Essentials
Nikola Silić
Standup komičar
Nikola Silić je standup komičar koji radi kao 2D/3D generalist sa preko 20 godina iskustva u filmskoj i tv produkciji. Završio je TTP (Train The Professionals) kurs za Unreal Engine u Crater Training Center. Jedan od Fellow-a prve generacije Epic Unreal Fellowship: Storytelling u Novom Sadu. Interesuju ga animacije, filmovi i koja god tehnologija mu olakšava život. U slobodno vreme radi na 4534 započetih ličnih projekata koje će da završi samo što nije.
Unreal Engine Essentials
Naša core ekipa
Mi smo tu da vas uvedemo u magični svet kompjuterske grafike!
Petar Jovović
Director
Marija Lovrić
Education Manager
Selma Biberović
Finance Manager
Jasna Milošević
Marketing Manager
Mi vodimo računa o podacima koje prikupljamo od vas.
Data Protection Officer: dpo@craterstudio.com