CGA Belgrade predstavlja: Master klas Viktora Pereza, vrhunskog reditelja i kompozitera
Ne propustite priliku da učite od najboljih.
Srpska filmska asocijacija i Crater Training Centar sa ponosom najavljuju visoko hvaljenog kompoziting gurua i režisera Viktora Pereza, koji se vraća u Beograd da zajedno obeležimo vikend godine – najnovije izdanje konferencije CGA Belgrade i ekskluzivni master klas iz kompozitinga.
Master klas Viktora Pereza će se održati 25. septembra u prostorijama Crater Training Centra u periodu od od 12:00 do 20:00.časova. Master klas će trajati 6 sati sa pauzom i baviće se temom primene osvetljenja u kompozitingu. Maksimum broj učesnika je 10, stoga srdačno podstičemo umetnike da se prijave radi šanse prisustvovanja master klasu.
Selekcija kandidata će biti zasnovana na profesionalnom mjihovomiskustvu i motivaciji da slušau ovo vrhunsko predavanje. Ukoliko budete odabrani da prisustvujete master klasu, u obavezi ste da uplatite participaciju u iznosu od 70 EUR.
Prisustvo master klasu je ujedno i ekskluzivna priliku da osvojite godišnju BESPLATNU NUKE LICENCU koju poklanjauju naši prijatellji iz kompanije Foundry.
Dan ranije, uživo u mts Dvorani, Perez će držati inspirativnu sesiju naziva Mind-Mapping Conceptualisation of Light: Science, Technology & Art pred publikom CGA Belgrade 2022 konferencije.
U nastavku ispod sledi više informacija u vezi nastavnog plana i koncepta.
Fotorealistične osnove kompozitinga
Cilj vizuelnog kompozitora je fotorealizam, iliti umetništvo kompozitnih slojeva slike radi postizanja koherentnog izgleda primenom fizike svetla, i to sve svrhu jedne ideje: storitelinga. Umetnost kompozitinga se sastoji od sklapanja dve ili više slika, čineći ih da izgledaju kao da su snimljene u isto vreme sa istom kamerom i sočivom, pod istim uslovima osvetljenja.
Primena fizike svetla unutar fotorealističnog okruženja nije oduvek mogla da se umetnički sintetiše u jednostavne formule ili fiksne strukture usled kompleksnosti fenomena svetla, ali razumevanje putanje zraka svetla od izvora do ekrana može dovesti do složenije analize procesa kompozitinga slike radi replikacije i emulacije kvaliteta i artifakata svetla na način koji to oko percipira i sočivo kamere interpretira.
Radi zapisivanja događaja specifičnog zraka svetla tokom svog životnog veka, Viktor Perez predlaže provces koji naziva “umno mapiranje” analize strukture radi pretvaranja fizike svetla u matematičku operaciju unutar Foundry® NUKE™ kompozitora zasnovanog na node-ovima.
Nastavni plan
Master klas Viktora Pereza je podeljen u dva bloka u trajanju od tri sata i obuhvata teme:
- Transformacije operatora primarnih boja & dekodiranje karakterističnih krivi za poklapanje ciljanih slika
- Sekundarni obuhvat operatora boje: razumevanje osvetljenosti, kontrasta i saturacije & CG
- Kompoziting strukturu skripti za replikaciju artifakata sočiva
- Multipass postavku i narativnu manipulaciju svetla
- Elemente svetla & primenjeni kvalitet osvetljenja u NUKE™-u
- Integraciju NUKE™ CG radnog načina ponovnog osvetljenja
- Radni proces kreiranja senki
O Viktoru Perezu
Viktor Perez je filmski režiser, kreativac i umetnik vizuelnih efekata sa više od 25 godina kombinovanog iskustva i rada na mnogo holivudskih filmova, uključujući The Dark Knight Rises, Rogue One: A Star Wars Story, Harry Potter and the Deathly Hallows, i mnoge druge.
Smatraju ga kompoziting guruom, a njegov prodor u virtuelnu kinematografiju na projektu ‘Echo’ doneo mu je nominaciju od strane Visual Effects Society (VES) udruženja 2019. godine (tim povodom je prvi put u istoriji kratak film bio razmatran unutar ove kategorije). U istoj godini osvaja nagradu of strane italijanske akademije kao VFX supervizor na projektu ‘The Invisible Boy: Second Generation’.
Viktor je karijeru u filmskoj industriji započeo kao fotograf i umetnik digitalnog kompozitinga. Potom je sarađivao kao 2D tehnički režiser i konsultant gde je razvio kombinaciju umetničkog i tehničkog razumeća postprodukcije filma i vizuelnih efekata fotorealizma. Danas, on dizajnira i nadgleda proces kreacije vizuelnih efekata dugometražnih filmova u ulozi VFX Supervizora.