3D EssentialsAutodesk Maya

PRIJAVI SE NA KURS

Započni svoj put u 3D grafiku!

Naš najpopularniji kurs za početnike, 3D Essentials, je idealan način da se upoznaš sa svetom kompjuterske grafike i svim mogućnostima koje ona nudi. Baziran na učenju softverskih paketa Autodesk Maya i Adobe Substance 3D Painter, ovaj kurs je namenjen prvenstveno početnicima koji žele da nauče da rade u 3D okruženju i steknu dobru osnovu za dalju specijalizaciju u oblasti kompjuterske grafike.

Pored tehničkih veština, ovaj kurs takođe pruža teorijski pregled razvoja industrije kao i trenutne trendove, predviđanja za budući razvoj i razne savete za ulazak u industriju video igara i vizuelnih efekata. Kurs je pogodan i za specijalizovane artiste koji bi želeli da prošire svoje opšte znanje i unaprede svoje veštine.

Kurs 3D Essentials možete kombinovati sa većinom naših kurseva specijalizovanih za VFX & Game Art, a upisom bilo kojeg programa iz ponude Modularno obrazovanje ostvarujete popust. Ovaj kurs je neizostavan deo naših obrazovnih programa 3D Character and Organic Modeling i Technical Art in Unreal Engine koji nose akreditaciju Ministarstva prosvete.

Upoznavanje sa industrijom
• Istorija VFX i gejming industrije,
• Aktuelna dešavanja i trendovi u VFX i gejming industriji,
• Budućnost kompjuterske grafike.

Upoznavanje sa softverom Autodesk Maya
• Istorija softvera,
• Oblasti primene,
• Osnovni koncepti rada.

Maya interfejs I
• Osnovne komponente interfejsa,
• Navigacija u interfejsu,
• Transform tools,
• Upotreba maski za selekciju,
• Snap tools.

Maya interfejs II
• Editori (Outliner, Attribute Editor),
• Perentovanje i hijerarhija,
• Duplicate komanda.

Osnove poly modelovanja I
• Pristup problemu modelovanja,
• Upoznavanje sa poligonskom geometrijom.
• Poly komponente,
• Osnovni alati za poly modeling (Create Polygon Tool, Merge Vertices).

Osnove poly modelovanja II
• Napredni alati za poly modelovanje,
• Upoznavanje sa pojmom pravilne geometrije.

Osnove poly modelovanja III
• Tehnike za optimizaciju modelovanja,
• Testiranje tehničkih nedostataka modela,
• Primena deformera u modelingu.

Osnove poly modelovanja IV
• Primena naprednih tehnika u modelovanju.

Personalizacija korisničkog interfejsa
• Prednosti prilagođavanja interfejsa,
• Načini za povećavanje udobnosti i brzine rada,
• Kreiranje shelfa,
• Kreiranje marking menija,
• Kreiranje custom hotkeys.

Digitalna kamera i camera tracking
• Kako radi praktična kamera,
• Razlike između kamere u softveru Maya i praktične kamere,
• Primena u industriji.

Osnove Rigginga
• Pregled najzastupljenijih tehnika,
• Upotreba rigging tehnika u svakodnevnom radu.

Primena dinamike u modelingu
• Osnove nCloth-a,
• Primena dinamike u modelingu.

UV mapiranje I
• Teorija UV, namena i primeri pravilnih i nepravilnih UV,
• Zašto je dobar UV bitan za dalju produkciju,
• Razlika između asseta koji se koriste u VFX i gejming industriji (UDIM vs. game vs. environment),
• Demonstracija UI Maya UV toolkita,
• Ostale aplikacije za UV.

UV mapiranje II
• Demonstracija UV asseta za VFX (UDIM),
• Demostracija UV asseta za igre (kao i UV environment kit-ova).

Uvod u Adobe Substance 3D Painter i PBR /
Teksturisanje u Adobe Substance 3D Painteru I

• Oblast primene,
• Upoznavanje s interfejsom, upoznavanje Alata.
• Šta je PBR,
• PBR komponente.

Osnove Adobe Substance 3D Paintera I /
Teksturisanje u Adobe Substance 3D Painteru II
• Kreiranje materijala, kreiranje maski.

Osnove Adobe Substance 3D Paintera II /
Teksturisanje u Adobe Substance 3D Painteru III

• Primena ostalih alata (Brushevi, Projekcije, Text, Anchor Point …).

Teksturisanje u Adobe Substance 3D Painteru IV – UDIM
• Šta je UDIM,
• UDIM Workflow,
• Primeri iz industrije,
• Praktičan primer UDIM.

Teksturisanje u Adobe Substance 3D Painteru V – Rad u produkciji
• Priprema za produkciju,
• Tips and Tricks,
• Najčešće greške.

VFX produkcija i produkcija video igara (VFX / game pipeline)
• Organizacija projekta,
• Radna etika,
• Pristup poslu sa ciljem postizanja najboljih rezultata,
• Međuljudski odnosi na radnom mestu.

Po završetku kursa polaznici će dobiti međunarodno priznati Autodesk Certificate of Completion, kao i sertifikat o uspešno završenom kursu Crater Training Centra.

Ukoliko ovaj kurs upišete u okviru akreditovanih modularnih programa 3D Character and Organic Modeling i/ili Technical Art in Unreal Engine, te završite kurseve za napredne polaznike, dobićete uverenje o stečenoj kompetenciji koji izdaje Agencija za kvalifikacije Republike Srbije.

Miloš Jovanović
Freelance Character Rigger i 3D Generalist

Jedan od najiskusnijih predavača u našem centru, Miloš Jovanović je 3D Generalista i stručnjak za Mayu sa iskustvom rada u riggingu, animaciji i renderovanju u Crater studiju. Uživajući u izazovima, Miloš se trudi da svoje slobodno vreme upotrebi za savladavanje novih softvera. Sa iskustvom rada i u studijskom okruženju i kao frilenser, sa polaznicima deli svoje iskustvo i savete kako da se uspešno izgrade u poslu u VFX industriji. Timski igrač koji pomaže ostalima da razviju nove veštine, Miloš predaje hard surface modelovanje u okviru 3D Essentials kursa.

Branislav Pavlović
Environment Artist @ LAV Games

Prateći svoju strast prema video igrama i razvijanju asset-a za potrebe igara, Branislav je ostavio pečat u AAA industriji radeći na ambicioznim projektima kakva je dobro poznata franšiza Tom Clancy Ghost Recon Breakpoint na poziciji Weapon & Level Artist. Pored toga, neki od njegovih najuzbudljivijih projekata još uvek nisu ugledali svetlost dana, pa jedva čekamo da nas obavesti kada budu aktivni.

Branislav trenutno radi kao Environment Artist u studiju LAV Games gde konstantno razvija nove veštine vezane za izradu okruženja u video igrama. Zaljubljen je u sve aspekte video igara i uživa dok priča o svojim interesovanjima, što profesionalno radi kao predavač na kursevima 3D Essentials i Environment Art u Crater Training Centru.

INFORMACIJE O KURSU

Cena
720 EUR
1080 EUR za polaznike iz zemalja 2. kategorije.
U cenu je uračunat PDV.
Pogledajte opcije plaćanja.

Početak kursa
16. januar 2023.
31. mart 2023.
Pogledaj kalendar kurseva

Trajanje kursa
7 nedelja (105 školskih časova) 

Potrebno predznanje
poznavanje rada na računaru
Photoshop*
* ili ekvivalent u znanju.

praksa je raspoloživa

Obrazovni programi

Način pohađanja
U učionici / Online

PRIJAVI SE NA KURS