Letnja praksa u Crater Training Centru
Letnji program prakse u Crater Training Centru
Svakog leta organizujemo praksu koja predstavlja simulaciju rada u studiju na jednom (obično filmskom) projektu. To podrazumeva rad u zadatim rokovima pod supervizijom iskusnih artista koji će vam davati direktan i iskren fidbek. Na ovaj način ćete dobiti priliku da uz mentorsku podršku naših kolega iz studija dodatno ispečete zanat i upoznate se sa procesima i dinamikom rada u profesionalnom okruženju u industriji vizuelnih efekata.
Kome je namenjen naš letnji program?
Ovaj program namenjen je mladim talentima koji žele da naprave prve korake u kreativnoj industriji. Nakon uspešno završene prakse u Crater Training Centru, najbolji praktikanti često dobiju i prvu ponudu za posao u domaćim studijima za postprodukciju, video igre i dizajn, ali i raznim kreatvnim agencijama.
Praktikanti obično vežbaju svoje veštine na rolama kakve su 3D Generalist, Matte Painting Artist, Lighting Artist, Animator, FX Artist, ali ne isključujemo mogućnost da se pojavi potreba i za nekim drugim.
Crater Summership 2024
Prijave za letnju praksu 2024. godine su zatovrene!
Pozivamo vas da iskoristite ovo leto da usavšite svoje veštine na praksi u Crater Training Centru!
Imaćete prilike da radite na pravom projektu, koji je nekomercijalnog tipa. Praksa je osmišljena kao simulacija rada u studiju, što podrazumeva svakodnevnu komunikaciju sa mentorima, ispunjavanje zadataka u zadatim rokovima, komunikaciju sa supervizorom prakse na nedeljnom nivou, a pre svega timski rad samih polaznika prakse. Praksa podrazumeva prisutnost kandidata svakog radnog dana od 10 do 17 časova u trajanju od minimum mesec dana, a pred istek meseca radiće se evaluacija kandidata i izabrani će dobiti priliku da nastave praksu, najviše u trajanju od 3 meseca.
Ove godine studentima i mladim profesionalcima pružamo priliku da istraže svet vizuelnih novela. Inspirisan knjigom “Stepski vuk”, projekat će se fokusirati na kreiranje raznovrsnih svetova, od realističnih ulica Berlina početkom XX veka, do fantastičnih nadrealnih okruženja. U okviru prakse, polaznici će imati jedinstvenu priliku da uče i rade u softverima Houdini i Unreal Engine, dva trenutno najpopularnija alata u industriji.
Mentorske pozicije zauzeće iskusni artisti iz Crater studija, FX artist Miloš Galović i 3D Generalist Luka Vilimonović.
Za sve dodatne informacije, obratite se timu Crater Training Centra koji će vas uputiti u detalje prakse.
OSNOVNE INFORMACIJE
Početak prakse: 17. jun 2024.
Termini prakse: radnim danima od 10-17 časova
Trajanje prakse: min mesec dana, max 3 meseca
Mesto održavanja: Crater Training Center
Pozicije: FX Artist, 3D Generalist, Environment Artist i Technical Artist.
Uslov: Pročitati knjigu “Stepski vuk”.
Rok za prijavu: 31. maj 2024.
CGA SIDE EVENTS
Prateći događaji konferencije gotovo se uvek održavaju u Crateru. To su obično radionice i masterklasovi vrhunskih umetnika kakav je VFX velikan Victor Perez koji je baš u našoj učionici delio dobro čuvane tajne kompozitinga. Tu praksu nesebičnog deljenja znanja kroz Crater i CGA podržale su još od samog starta i naše partnerske kompanije među kojima su 3Lateral, SideFX, Nordeus, Autodesk, Foundry i druge.
U septembru 2022. godine, neposredno pre početka naše šeste po redu konferencije, u Craterovom bioskopu održan je prvi Houdini User Group u regionu (HUG Belgrade).
Zgodno je napomenuti da je Crater fizički dom svih CGA online događaja, budući da se program u najvećoj meri strimuje baš iz naših prostorija.
CGACADEMY EDUKACIJE
Programska celina CGAcademy nudi kvalitetan edukativni sadržaj koji srednjoškolcima, studentima i junior artistima pomaže da napreduju u različitim granama kreativne industrije.
CGAcademy smo pokrenuli sa ciljem da kroz razvoj softverskih i ostalih relevantnih veština podržimo novu generaciju digitalnih umetnika. Kroz nju dopiremo do mladih kreativaca koji delaju na polju vizuelnih efekata, gejm arta, animacije, interaktivnih medija i drugih oblasti o čemu možete pročitati OVDE.
Rekli su o PRAKSI
“Dosta mi se svidelo iskustvo zatošto ranije, kao student, nisam imala prilike da radim na nekom profesionalnom projektu. Jako je bilo lepo i uspela sam da naučim mnogo toga od drugih ljudi i veoma mi se svideo rad u timu.”
Una Marković, Intern / 3D Generalist
“Većinom sam radio karakternu animaciju. Zadovoljan sam praksom jer sam imao prilike da kroz neke kompleksnije zadatke usavršim svoje znanje i naučim dosta novog. Pre toga sam imao malo iskustva na filmu, više kroz školski rad, a ovo mi je prvo pravo iskustvo gde sam radio na jednom ozbiljnom filmu. Zadovoljan sam dosta iskustvom i voleo bih da nastavim u toj nekoj sferi.”
Nikola Simić, Intern / Animator
“Radila sam na modelima, teksturisanju i razvijanju UV mapa za film što mi se dopalo i, iako sam imala uvod u to na fakultetu, ipak nismo ulazili toliko duboko u materiju. Jako mi se sviđa rad u ovoj industriji i volela bih da nastavim u ovom smeru.”
Anja Petrović, Intern / 3D Generalist
CGA Belgrade
CGA: Prva regionalna konferencija kompjuterske grafike i digitalnih umetnosti
Computer Graphics and Arts Conference (CGA Belgrade) okuplja zaljubljenike u vizuelne efekte na filmu, umetnost video igara, VR/AR tehnologije i srodne oblasti i prva je međunarodna konferencija ovakvog tipa u regionu.
Za nas najbitniji podatak je da se ideja o pokretanju konferencije rodila baš ovde pod Craterovim krovom za šta su zaslužne Miljana Jovović (nekadašnja drektorica našeg centra i producentkinja u Crater studiju, sada direktorica Materriya Talent Development kompanije) i Milica Božanić (izvršna menadžerka Srpske filmske asocijacije). Kada je u priču ušao i Miloš Milošević (nekadašnji urednik portala VFX Serbia), priča je mogla da se zakotrlja.
Danas sa ponosom ističemo da CGA za lokalnu umetničku zajednicu predstavlja događaj godine. Vremenom je inicijativa počela da se širi kroz različite programske celine, propratne događaje i gostovanja u čiju organizaciju su uključeni svi članovi našeg tima.
U nastavku pročitajte kako ovo iskustvo izgleda iz našeg ugla..
CGA KROZ VREME
Konferencija pre konferencije
Inicijalni događaji u Crateru nastali su kad i sama škola, 2012. Krenuli smo sa Otvorenim vratima i videli smo da su ljudi zainteresovani za stručna okupljanja. Već sledeći događaj pri kojem smo kombinovali predavanja i radionice je bio neverovatno posećen i tog vikenda je oko 100 artista protutnjalo kroz naše prostorije, što je samo potvrdilo da je ovdašnja publika bila željna programa tog tipa. Dani otvorenih vrata su 2015. godine prerasli u Craterove meetup-ove, a oni u konferenciju.
Avantura zvana CGA Belgrade zvanično je krenula 2017. godine kada je u Muzeju nauke i tehnike u Beogradu održano prvo izdanje konferencije. Za nas je ovo bio logičan nastavak događaja po kojima je Crater bio (i ostao) poznat na domaćoj VFX sceni.
“Mi smo bili u šoku koliko je to dobro prošlo.Tada nismo imali neke velike planove vezane za to šta ćemo od toga napraviti, ali pozitivne reakcije ljudi, činjenica da su oni bili toliko srećni što konačno imaju događaj na kom mogu da se druže, je ono što nas je motivisalo da nastavimo da guramo”, Miljana Jovović
2018 / 2019
Naredne godine, CGA selimo u Jugoslovensku kinoteku gde “naš porodični događaj” dobija ozbiljno velike razmere. U Kinoteci smo održali najposećenija izdanja konferencije koju je u jednom danu umelo da poseti i do 700 ljudi, a čitavo iskustvo smo delili u dve tematske celine tako da svaki posetilac može da prisustvuje sesiji koja ga najviše interesuje.
“CGA je nastao iz naše ljubavi za prenošenjem znanja koje nisu samo hard skills, već i neke inspirativne priče, iskustva artista iz velikih kompanija koji rade na vrhunskim projektima. Na CGA su pohrlili da čuju kako je to raditi u studijima širom sveta ili, na primer, na Spajdermenu, a binus su nam uvek bile priče uspešnih artista koji su krenuli od nule”, Miljana Jovović
Novo ruho konferencije od 2020 do danas
Godina 2020. je počela uzbudljivo – našim prvim gostovanjem van granica zemlje, i to u Banja Luci, da bi nas potom, kao i svima, bacila pred izazov budući da održavanje velikog događaja uživo nije bilo moguće. Situaciju smo nekako uspeli da premostimo održavanjem prve online CGA konferencije, što se ispostavilo kao odličan potez, jer nam je raširio krila da probamo nove formate i uz partnere realizujemo posebne programske celine.
CGAcademy – edukativni program za mlade u našoj organizaciji
CGAlliance – sekcija posvećena razvoju biznisa u kreativnim industrijama
CGArts – platforma za showcase umetničkih radova i veština
Od 2021. godine i gostovanja u Novom Sadu, CGA prelazi na hibridni format, tako da se deo sadržaja emituje na sajtu konferencije, a deo vodimo uživo pred publikom.
Ovaj format smo usavršili do šestog izdanja godišnjeg CGA Belgrade okupljanja kojem je prethodio višemesečni program kreiranja originalnih 3D okruženja u kojima smo snimili prvi, virtuelni dan konferencije. Virtual Environments Lab je održan u leto 2022. baš u našoj školi, u njemu je učestvovala 12 mladih stvaralaca i isto toliko mentora, i predstavlja jednu od naših najambicioznijih inicijativa do sada.
CGA SIDE EVENTS
Prateći događaji konferencije gotovo se uvek održavaju u Crateru. To su obično radionice i masterklasovi vrhunskih umetnika kakav je VFX velikan Victor Perez koji je baš u našoj učionici delio dobro čuvane tajne kompozitinga. Tu praksu nesebičnog deljenja znanja kroz Crater i CGA podržale su još od samog starta i naše partnerske kompanije među kojima su 3Lateral, SideFX, Nordeus, Autodesk, Foundry i druge.
U septembru 2022. godine, neposredno pre početka naše šeste po redu konferencije, u Craterovom bioskopu održan je prvi Houdini User Group u regionu (HUG Belgrade).
Zgodno je napomenuti da je Crater fizički dom svih CGA online događaja, budući da se program u najvećoj meri strimuje baš iz naših prostorija.
CGACADEMY EDUKACIJE
Programska celina CGAcademy nudi kvalitetan edukativni sadržaj koji srednjoškolcima, studentima i junior artistima pomaže da napreduju u različitim granama kreativne industrije.
CGAcademy smo pokrenuli sa ciljem da kroz razvoj softverskih i ostalih relevantnih veština podržimo novu generaciju digitalnih umetnika. Kroz nju dopiremo do mladih kreativaca koji delaju na polju vizuelnih efekata, gejm arta, animacije, interaktivnih medija i drugih oblasti o čemu možete pročitati OVDE.
Rekli su o CGA Belgrade konferenciji
“I always have a brilliant time at CGA, and it's because of the whole experience - the venue, the programme, and the way that CGA's team looks after their guests. It is always fun, and I have met a lot of really good people from other countries thanks to CGA - probably more than any other conference I have attended.”
Andrew Brassington, Head of Talent Development @ Escape Studios
“CGA is awesome and very important for the entire community. Apart from phenomenal lectures, I believe the greatest value of this particular conference is networking and getting to know other people who are working on similar projects.”
Sava Živković, Director & Filmmaker
“CGA is invaluable for the local community. Every time, I’m pleasantly surprised by the caliber of the lectures, and an additional pleasure is the excellent mix of world experts and local stars. A bonus fact to the quality and professionalism of the CGA conference is its constant growth and even greater ambitions.”
Nikola Damjanov, Lead Artist @ Nordeus
“Events like this are fundamentally important for the community and community is for industry. It’s a circle of life!”
Vladimir Mastilović, CEO @ 3Lateral
IZDVAJAMO
CGA PARTNERI
CGAcademy: Edukativni program za mlade talente
CGAcademy: Edukativni program za mlade talente
CGAcademy nudi kvalitetan edukativni sadržaj koji srednjoškolcima, studentima i junior artistima pomaže da napreduju u različitim granama kreativne industrije.
Kao jedni od osnivača CGA konferencije, programsku celinu CGAcademy pokrenuli smo sa ciljem da kroz razvoj softverskih i ostalih relevantnih veština podržimo novu generaciju digitalnih umetnika. Program targetira mlade kreatore koji delaju na polju vizuelnih efekata, game arta, animacije, interaktivnih medija, digitalnog dizajna i drugih srodnih oblasti.
Realizacija CGAcademy programa za nas je bio logičan korak, budući da smo dugi niz godina posvećeni jačanju ekosistema kroz popularizaciju deficitarnih zanimanja u osnovnim i srednjim školama i fakultetima, kako kroz podršku u izradi studijskih programa, organizaciju besplatnih obuka nastavnika, profesora i saradnika, kao i kroz jačanje baze talenata u Srbiji.
Pored pojedinačnih sesija, CGAcademy tim organizuje i celodnevne edukacije poput konferencije Emerging Talents (maj 2021.), zasebni programski deo u okviru CGA Belgrade: Embracing Metaversity (novembar 2021.), dok je Talent Sandbox (9. april 2022.) bio naš najmbiciozniji događaj do sada.
Kako biste bili u toku sa CGAcademy edukacijama, preporučujemo da zapratite Craterov YouTube kanal, dok se na zvaničnom kanalu CGA Belgrade konferencije krije velik broj srodnih sesija održanih kako online, tako i uživo pred mnogobrojnom publikom.
IZDVAJAMO
Pogledajte kompletnu listu CGAcademy sesija
Edukativne CGAcademy sesije su inicijalno podeljene u tri serijala, a vremenom smo organizovali i više “stand-alone” epizoda. Creative Software Sessions nude praktične savete vezane za upotrebu vodećih alata u industriji (Unreal Engine, Autodesk Maya, Zbrush i ostali). Know How Sessions su više usmerene ka mekim veštinama koje mladima pomažu da lakše razumeju profesionalnu sredinu i sarađuju s drugima. Tu je i serijal Career Paths u kojem “raskrinkavamo tajne” karijernih putanja u kreativnim industrijama i objašnjavamo kakve sve pozicije postoje na tržištu
Tim koji vodi CGAcademy sesije
Miljana Jovović
Director
Nakon više godina provedenih u arhitekturi, Miljana je kao izvršna producentkinja vodila Crater Studio kroz brojne velike projekte. Pre desetak godina okrenula se obrazovanju u sferi kreativnih industrija.
Zajedno sa svojim timom, mapirala je Crater Training Center kao jedinstveno mesto gde se, kroz kurseve, događaje, mentorstvo i praksu razvijaju talenti i pruža neophodna podrška budućim i postojećim profesionalcima u VFX, gejming i CG industriji.
Uz partnere iz Srpske fimske asocijacije i VFX Serbia osnovala je CGA Belgrade, prvu međunarodnu konferenciju posvećenu kompjuterskoj grafici u regionu.
Marija Rakić-Lovrić
Education & Events Specialist
Marija je etnomuzikološkinja sa dugogodišnjim iskustvom u nastavi u osnovnim, srednjim i internacionalnim školama.
Organizovala je i pokrenula brojne radionice i festivale za decu vezane za muziku, umetnost, kulturu i obrazovanje (GroArt fest, Kultura za početnike, Dani evropske baštine), kao i projekat Muzička arheologija u Srbiji. Članica je Srpskog etnomuzikološkog društva i saradnik Muzičke omladine Beograd.
U našoj školi koordiniše nastavu, organizuje događaje i aktivno sarađuje sa obrazovnim institucijama na unapređenju nastave na polju mutlimedijalnih tehnologija i kompjuterske grafike.
Bojana Simić
Program Specialist and Industry Relationship Representative
Kao andragoškinja i specijalistkinja za obrazovanje odraslih, Bojani je pripala uloga koordinatorke programa u našoj školi. Ona je prva na liniji sa našim partnerima iz industrije i blisko sarađuje sa njihovim HR timovima.
U okviru CGAcademy, pokrenula je Portfolio Review sesije u kojima artisti iz vodećih kreativnih studija recenziraju portfolije gledalaca dok pružaju stručne savete.
Do sada je koordinisala projekte u industriji zabave i programe iz sfere obrazovanja (Summer of Unreal, Train the Trainers).
CGAcademy partneri
Kao most između industrije i akademskih institucija, Crater Training Center u kreiranju CGAcademy programa sarađuje sa liderima u industriji kao što su kompanije 3Lateral (Epic Games), Nordeus, Mad Head Games, Ubisoft, Playstudios Europe i drugi kreativni studiji. Realizaciju CGAcademy programa svojim učešćem podržali su brojni domaći fakulteti čiji je kurikulum usmeren ka kreativnim industrijama, a neki od njih su i bitni akteri u našim sesijama.
Rekli su o CGAcademy
Moje iskustvo saradnje sa CGAcademy je sjajno. Ovo je bilo moje prvo javno predavanje, a ekipa koja stoji iza organizacije događaja bila je tu da pruži potpunu podršku i pobrine se da sve prođe u najboljem redu.
Drago mi je da se kod nas sve više priča o kompjuterskoj grafici, igrama, filmovima i to što vidim da ljudi, kako individualno, tako i u okviru studija u kojima rade, mogu da iznesu svetski kvalitet. Drago mi je da je studentima i svima koji žele da uđu u CG svet pružena edukacija u vidu besplatnih predavanja i to što sam i ja mogla da podelim svoj deo znanja, približim im šta to znači biti 3D animator i možda zainteresujem nekoga da se oproba u tome.
Nataša Vučićević, 3D Animator @ Mad Head Games
Konferencije su jedan od najboljih načina da se nešto nauči i neko upozna. Nažalost, nemaju svi priliku da putuju i prisustvuju na velikim svetskim događajima. Zato je to što radi CGA veoma važno i neprocenjivo za lokalnu zajednicu. Svaki put se prijatno iznenadim kalibrom predavanja, a dodatno zadovoljstvo mi je i odličan miks svetskih stručnjaka i lokalnih zvezda. Dodatni svedok kvalitetu i profesionalnosti CGA konferencije su njen konstantan rast i još veće ambicije.
Nikola Damjanov, Lead Game Artist @ Nordeus
Obrazovanje za VFX i game art
OBRAZOVANJE
ZA VFX I
GAME ART
__________________________________________________
Prvi korak do zanimanja iz snova!
Svi naši kursevi za vizuelne efekte i game art prate trendove industrije, a programi su podeljeni u manje celine za brže i efikasnije učenje. Kombinuj module i izaberi putanju usavršavanja koja će te najbrže dovesti do tvog cilja. Nudimo ti opciju učenja uživo u učionici ili online.
Za sve kurseve neophodno je znanje programa Photoshop. U zavisnosti od nivoa, za pojedine kurseve su potrebne potvrde o predznanju i/ili završenim projektima.
November 2024 |
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пон | Уто | Сре | Чет | Пет | Суб | Нед |
1
|
2
|
3
|
||||
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
ZIMSKI TEEN KAMP MULTIMEDIJE - PONOVO U CRATERU
Devetodnevni program radionica za decu i mlade od 13 do 17 godina!
Tokom zimskog raspusta, u periodu od 11. do 19. januara 2025. godine možete da provedete svoje slobodno vreme radeći na kreativnim projektima i usavršavajući veštine koje vam potencijalno mogu biti od velike koristi kasnije kada se budute opredeljivali za željeni fakultet ili srednju školu.
KLIK za više informacija!
OSNOVNI I NAPREDNI KURSEVI
Photoshop
Photoshop je početni i nezaobilazni alat za sve digitalne umetnike. Ako ste ovaj korak preskočili ili tek pravite prve korake onda je naš kurs pravi izbor.
3D Essentials
Naš najpopularniji kurs za početnike je idealan način da se upoznaš sa svetom kompjuterske grafike i svim mogućnostima koje ona nudi.
Digital Lighting, Shading and Rendering
Specijalizovani kurs osvetljenja vam omogućava da savladate osnovne procedure i tehnike koje će vam pomoći da svaki objekat predstavite što realističnije.
Organic Modeling #1: Character Sculpting
Kurs je idealan za one koji već vladaju osnovnim veštinama u domenu 3D modelovanja, a koji bi voleli da svoje vajarsko umeće iskažu i u digitalnom okruženju.
Organic Modeling #2: Character Modeling and Texturing
Nastavak osnovnog kursa namenjen je polaznicima koji su spremni da svoje veštine podignu na još viši nivo i razviju svoj stil modelovanja karaktera.
Rigging
Kurs je namenjen polaznicima koji se prvi put susreću sa riging tehnikama, kao i profesionalnim rigerima koji žele da dopune svoja znanja. Upoznaćete ceo proces rigovanja i naučiti kako da pripremite model za animaciju.
VFX in Houdini
Kurs je namenjen VFX artistima koji žele da nauče kako da kreiraju atraktivne dinamičke efekte i simulacije koji se koriste u flmovima i video igrama.
Matte Painting and Environment Design
Kurs predstavlja spoj osnova matte paintinga sa elementima koncept arta i dizajna okruženja.
Digital Compositing
Na kursu polaznici će naučiti principe kompozitinga i ostalih tehnika bitnih za rad na flmu i uklapanje realnih sa kompjuterski generisanim elementima.
Unreal Engine Essentials
Pažljivo osmišljen i odobren od strane Epic Games, kurs detaljno pokriva alate koje Unreal Engine nudi za izradu interaktivnog sadržaja, bilo za potrebe flma, video igara.
Motion Graphics 2D
Kurs 2D animacije u softveru After Effects pokriva veliki broj aktuelnih tehnika koje se danas koriste u industriji zabave i video igara, ali i na televiziji i u advertajzingu.
Motion Graphics 3D
Napredni kurs pokretne grafke pokriva tehnike kao što su 3D pokretna grafika, 3D logo animacija, apstraktni i nadrealni 3D, modelovanje ambalaže i CG compositing.
GALERIJA
TVOJA KARIJERA
Kombinuj kurseve i odaberi svoj karijerni put
Kombinacijom određenih kurseva, kreirali smo programe koji odgovaraju na zahteve trenutnog tržišta rada i pripremaju polaznike za atraktivne pozicije u sferi digitalnih umetnosti.
Odaberi obrazovni program koji ti najviše odgovara i kreni putanjom usavršavanja koja će te najbrže dovesti do posla tvojih snova.
Akredituj svoj karijerni put
U našoj obrazovnoj ponudi se nalaze dva programa akreditovana od strane Agencije za kvalifikacije pri Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.
Obuka za 3D modelovanje digitalne grafike
Obuka za optimizaciju kompjuterske grafike za video igre
Ne pitaj se šta posle kursa!
Iskoristi jedinstvenu priliku da izgradiš svoj portfolio, testiraš sebe u studijskom okruženju i sagledaš sve strane VFX industrije. Naš program prakse je namenjen najuspešnijim polaznicima koji su gladni iskustva i jedva čekaju da budu bačeni u vatru.
Za više informacija poseti stranicu Program prakse.
Primeni naučeno uz posvećenog mentora i podršku svojih kolega.
O NAMA
Vrlo sam zadovoljna održanim kursom. Predznanje iz Photoshopa je olakšavajuće ali ne i presudno, jer nas je Dejan na vrlo sistematičan i zanimljiv način uveo u svet matte paint-a i environment design-a. Ovakav vid edukacije bih preporučila svim kreativcima sa različitim nivoima znanja. U Crateru bi mogli da ih sistematizuju i da dalje napreduju.Marija Đorđević, Kurs Environment Design and Matte Painting, 2019
Prezadovoljna sam kursem DLSR-a. Uz predznanje Maye i bazu koju sam stekla sama, bilo mi je lako da pratim na časovima. Dušan je odličan predavač - vrlo je jasan i ume dobro da prenese i neke kompleksnije teme. Predavanja su bila zanimljiva i uvek smo imali dovoljno vremena i za pitanja i vežbe. Istakla bih da sam naučila neke finese koje bih verovatno dugo tražila po različitim tutorijalima i/ili dokumentaciji po netu. Posebno bih preporučila ovaj kurs onima koji se već bave teksturama i žele da krenu i u look development :)Maša Stevanović, Bunker VFX studio, Digital Lighting, Shading and Rendering, 2019
GDE RADE NAŠI POLAZNICI
Multimedija za tinejdžere
MULTIMEDIJA ZA TINEJDŽERE
Teen kamp multimedije u Crater Training Centru namenjen je mladima uzrasta od 13 do 17 godina i održava u vreme letnjeg raspusta. Tokom dve nedelje trajanja kampa, naši najmlađi polaznici svakodnevno učestvuju u raznovrsnim programima, druže se i kreiraju originalne multimedijalne sadržaje.
Sve što vas zanima o kampu u Crateru pročitajte ovde.
PROFESIONALNA ORIJENTACIJA
Tamo gde se igra pretvara u visoko isplativo zanimanje
Danas se mašta i te kako isplati, a pogotovo u industriji vizuelnih efekata, gejminga i kompjuterske grafike.
Ne morate da budete upoznati sa svim zanimanjima koja postoje u ovim novim i kompleksnim industrijama – tu smo da vas uputimo u detalje! Naš tim prati svako dete i njegova interesovanja i u skladu sa tim mapira najbolju putanju za njegov razvoj.
Ne brinite šta budućnost nosi - uverite se i sami u brojna vrata koja industrija kompjuterske grafike otvara.
SARADNJA SA ŠKOLAMA
Rado primamo u goste i ostatak razreda!
Izlet do Crater studija zvuči kao dobra ideja? Često nas posećuju osnovne i srednje škole za koje organizujemo poseban obilazak našeg centra i studija. Kada deca jednom osete kako izgleda rad u post-produkciji i šta su vizuelni efekti, nijedan film ne gledaju više na isti način!
Ukoliko ste nastavnik/roditelj, KONTAKTIRAJTE NAS i biće nam zadovoljstvo da organizujemo posetu vaše škole/škole vašeg deteta.